Suljo Selimović: “Voćar piramida” je projekt od šireg značaja za regiju

“Voćar piramida” je jedan od najvećih poljoprivrednih projekata u regiji ZE-Do kantona.
Generalni sponzor ovogodišnjeg sajma “Jesen u Visokom” – prvi čovjek ovog projekta Suljo Selimović za “Magazin plus” je govorio o sajmu ali i ostalim aktuelnim temama.
Kada bi trebali sumirati ta iskustva šta bi Suljo Selimović kao prvi čovjek tog projekta danas rekao:

“Ne bih rekao da smo najveći, radije bih rekao da su inicijative naših projekata i programa od šireg značaja za regiju i okolnu općine. Izvor kultura koje bi se na jedan svojstven način radile i plasirale, to je cilj i namjera ideje “Voćar piramide”.

Visočani vas poistovjećuju s ovim što vidimo s autopauta, međutim Vaš projekat je mnogo veći, na nivou cijele države. Šta je to što danas “Voćar piramida” nudi:

“Upravo tako, ovo što se vidi je jedna plantaža, a druga koja se ne vidi, na njoj ima 5.000 stabala kruške i 6.500 stabala borovnice. Ono što vrijedi istaći je da smo mi do sada učestvovali u podizanju 120 plantaža, od Tuzle do Bihaća, uglavnom borovnice, međutim to se sad proširuje na druge kulture. Skupljanjem iskustava s terena prenosimo to kod novih investitora i pomažemo im pri plasmanu, što i jeste cilj, ovdje na nivou grada i općine smo da ne kažem prosječni, međutim ideja cijelog projekta je mnogo šira”.

Kakvi su Vaši dojmovi sa ovakvih sajmova:

“Svaka vrsta eksponiranja za proizvođače dobro dođe. Ako ništa drugo, na lokalnom nivou uponamo se sa ostalim proizvođačima i razmijenimo iskustva. Ovo je dobar termin, jer je ovo druženje na kraju sezone, što pokazuje i posjeta gostiju sa strane. Sva vrsta eksponaže dobro dođe da se ljudi upoznaju, uvežu, razmijene mišljenja i iskustva i razviju suradnju za zajedničke projekte, uglavnom plasman što je osnovni cilj”.

Šta je to što danas ljudi mogu naći na adresi “Voćar piramide”:

“Uglavnom imamo od svježeg voća sve proizvode od džemova, sokova, sve je to dostupno kupiti na lokaciji firme. Šta je namjera toga? Bilo koji štand košta i osobe koje rade, dnevnice, i prevoz i carine i onda konkurišete industrijskim proizvodima i ljudi su jako nepovjerljivi kada to kupuju. Ova kućna prodaja još uvijek daleko najbolja, ne gubi se vrijeme pri prijevozu, a i ljudi imaju više povjerenja da je to domaće”.

www.magazinplus.eu